Ramowy program studiów
|
|
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu |
Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu |
Przedmiot do wyboru: Nauka języka obcego z komputerem |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod przedmiotu |
FA-1-1,13b |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Do wyboru |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wydział / Instytut |
Instytut Humanistyczno - Społeczny |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
filologia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalizacja |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność (uwagi) |
Filologia angielska |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poziom studiów |
I stopnia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
praktyczny |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
mgr Sabina Wodniak |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania (Kompetencje wstępne) |
Znajomość języka obcego na poziomie B2 oraz znajomość podstaw obsługi komputera |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Założenia i cele przedmiotu |
Zapoznanie studentów ze współczesnymi kanałami
komunikacji cyfrowej, wraz z nimi charakterystycznym językiem używanym w
różnych typach mediów cyfrowych. Zapoznanie
studentów z technologią cyfrową służącą do komunikacji |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący zajęcia |
mgr Katarzyna Jawoszek, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminator/ Zaliczający |
mgr Katarzyna Jawoszek, |
Nakład pracy studenta - bilans punktów ECTS
|
Efekty kształcenia
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Formy i metody kształceniapraca w grupach,
dyskusja |
Treści programowe
Wykłady----- |
|
ćwiczenia | |
Introduction to Computer Assisted Language Learning Google - Up in the Cloud Social Media Audience Profiling Digital storytelling (YT, recordings) Interviewing, peer review and team collaboration ePortfolio development – Branding Mobile content and applications Content Design/Marketing |
Kryteria oceny osiągniętych efektów kształcenia
Kryteria oceny osiągania przez studenta zakładanych efektów kształcenia |
Na ocenę 3 W1 - opanował w zadowalającym stopniu wiedzę z zakresu glottodydaktyki i technologii informacyjnej. Uzyskuje 60% z zaliczenia i egzaminu U1 - z reguły właściwie potrafi
i dobierać i wykorzystywać w pracy dydaktycznej i wychowawczej dostępne
materiały, środki i metody pracy w oparciu o i przy pomocy nowoczesnych
technologii U2 - na ogół potrafi
samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności,
korzystając z nielicznych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych
technologii. Na ocenę 4 W1 - opanował w pogłębionym stopniu wiedzę z zakresu glottodydaktyki i technologii informacyjnej. Uzyskuje 75% z zaliczenia i egzaminu U1 - potrafi sprawnie dobierać
i właściwie wykorzystywać w pracy dydaktycznej i wychowawczej dostępne
materiały, środki i metody pracy w oparciu o i przy pomocy nowoczesnych
technologii U2 - z reguły potrafi
samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności,
korzystając licznych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych
technologii. Na ocenę 5 W1 - opanował w pogłębionym stopniu zaawansowaną wiedzę z zakresu glottodydaktyki i technologii informacyjnej. Uzyskuje 90% z prezentacji U1 - potrafi sprawnie i
efektywnie dobierać i wykorzystywać w pracy dydaktycznej i wychowawczej dostępne
materiały, środki i metody pracy w oparciu o i przy pomocy nowoczesnych
technologii |
Forma i warunki zaliczenia
Forma i warunki zaliczenia przedmiotu |
po I semestrze - zaliczenie z oceną, warunkiem jest zaliczenie prezentacji |
Wykaz zalecanego piśmiennictwa
Wykaz literatury podstawowej
|
|||||||||||||
Wykaz literatury uzupełniającej
|
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk zawodowych
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk zawodowych |
nie dotyczy |