Ramowy program studiów
|
|
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu |
Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu |
Seminarium dyplomowe |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod przedmiotu |
FA-1-5_6,12 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Obowiązkowy |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wydział / Instytut |
Instytut Humanistyczno - Społeczny |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
filologia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalizacja |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność (uwagi) |
filologia angielska |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poziom studiów |
I stopnia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
praktyczny |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr Ewa Panecka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania (Kompetencje wstępne) |
Podstawowe wiadomości z zakresu nauk humanistycznych w zakresie podstaw pracy filologa. Wiedza z zakresu glottodydaktyki i pedagogiki. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Założenia i cele przedmiotu |
C1. Dostarczenie studentom podstawowych wiadomości na temat pojęć, zasad, metod i narzędzi pracy naukowej w naukach humanistycznych. C 2. Przygotowanie studentów do przeprowadzenia pracy naukowej na użytek pracy dyplomowej - licencjackiej. C 3. Zapoznanie z zasadami etyki zawodowej obowiązującymi podczas prowadzenia badań naukowych oraz zasadami ochrony własności intelektualnej |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący zajęcia |
dr hab. Joanna Rokita-Jaśkow, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminator/ Zaliczający |
dr hab. Joanna Rokita-Jaśkow, |
Nakład pracy studenta - bilans punktów ECTS
|
Efekty kształcenia
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Formy i metody kształceniadyskusja, prezentacja, praca z tekstem |
Treści programowe
Wykłady----- |
|
ćwiczenia | |
1. Wprowadzenie: tematyka pracy, cele pracy, konstrukcja pracy, wymagania 2. Strona techniczna pracy: przypisy, bibliografia, strona graficzna pracy 3. Wybór tematu pracy, dobór źródeł, plan pracy 4. Przygotowanie i analiza poszczególnych części pracy |
Kryteria oceny osiągniętych efektów kształcenia
Kryteria oceny osiągania przez studenta zakładanych efektów kształcenia |
W1 Na ocenę 3: ma dość uporządkowaną wiedzę z zakresu filologii angielskiej związaną z wybranym tematem pracy dyplomowej pozwalającą na jej wykorzystywanie w zadowalający sposób w trakcie zajęć i podczas pisania pracy licencjackiej Na ocenę 4: ma uporządkowaną wiedzę z zakresu filologii angielskiej związaną z wybranym tematem pracy dyplomowej pozwalającą na jej sprawne wykorzystywanie w trakcie zajęć i podczas pisania pracy licencjackiej Na ocenę 5: ma uporządkowaną wiedzę z zakresu filologii angielskiej związaną z wybranym tematem pracy dyplomowej pozwalającą na jej bardzo sprawne i samodzielne wykorzystywanie w trakcie zajęć i podczas pisania pracy licencjackiej W2 Na ocenę 3: Student w stopniu zadowalającym zna zasady funkcjonowania prawa autorskiego w zakresie wymaganym w przygotowaniu pracy dyplomowej Na ocenę 4: Student dobrze zna zasady funkcjonowania prawa autorskiego w zakresie wymaganym w przygotowaniu pracy dyplomowej Na ocenę 5: Student bardzo dobrze zna zasady funkcjonowania prawa autorskiego w zakresie wymaganym w przygotowaniu pracy dyplomowej U1 Na ocenę 3: Student w zadowalającym stopniu potrafi samodzielnie przygotować pracę dyplomową z zakresu glottodydaktyki, wykorzystując różnorodne źródła i podstawowe ujęcia teoretyczne Na ocenę 4: Student w dobrym stopniu potrafi samodzielnie przygotować pracę dyplomową z zakresu glottodydaktyki, wykorzystując różnorodne źródła i podstawowe ujęcia teoretyczne Na ocenę 5: Student w bardzo dobrym stopniu potrafi samodzielnie przygotować pracę dyplomową z zakresu glottodydaktyki, wykorzystując różnorodne źródła i podstawowe ujęcia teoretyczne K1 Na ocenę 3: Student w sposób zadowalający rozumie konieczność rozwoju zawodowego i osobistego przez całe życie Na ocenę 4: Student dobrze rozumie konieczność rozwoju zawodowego i osobistego przez całe życie Na ocenę 5: Student bardzo dobrze rozumie konieczność rozwoju zawodowego i osobistego przez całe życie |
Forma i warunki zaliczenia
Forma i warunki zaliczenia przedmiotu |
Semestr 1: warunkiem zaliczenia jest wybór tematu pracy, przedstawienie literatury, planu pracy, oraz pierwszego rozdziału Semestr 2: warunkiem zaliczenia jest przedstawienie całości pracy |
Wykaz zalecanego piśmiennictwa
Wykaz literatury podstawowej
|
|||||||||
Wykaz literatury uzupełniającej
|
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk zawodowych
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk zawodowych |
nie dotyczy |