Ramowy program studiów
Wersja: 4
|
|
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowy Targu |
Informacje ogólne
Nazwa zajęć |
Praktyka w jednostkach samorządu terytorialnego |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod zajęć |
GP-1-7,2,19-20 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Status zajęć |
Obowiązkowy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wydział / Instytut |
Instytut Techniczny |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
gospodarka przestrzenna |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moduł specjalizacyjny |
----- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalizacja |
----- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poziom studiów |
studia pierwszego stopnia |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
Praktyczny |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program zajęć |
dr inż. Jacek Gniadek |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania (Kompetencje wstępne) |
wiedza z zakresu gospodarki nieruchomościami |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Założenia i cele zajęć |
Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy
w zawodzie. Zapoznanie studenta z charakterem przyszłego miejsca pracy
(jednostki samorządu terytorialnego). Pomoc przy sprecyzowaniu zainteresowań
zawodowych w przyszłości. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący zajęcia |
dr inż. Jacek Gniadek |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminator/ Zaliczający |
dr inż. Jacek Gniadek |
Nakład pracy studenta - bilans punktów ECTS
|
Efekty uczenia się
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Formy i metody kształceniazajęcia praktyczne (praktyki zawodowe) |
Treści programowe
Wykłady | |
- |
|
Ćwiczenia | |
praktyki zawodowe | |
Student odbywa praktykę zawodową w wybranym przez siebie zakładzie/przedsiębiorstwie. Praktyki realizowane są w zakładach/przedsiębiorstwach których charakter związany jest z obrotem nieruchomości. Praktyka ma charakter obserwacji oraz próbnej pracy studenta w wybranym zawodzie. Podczas praktyki nastąpi poznanie organizacyjnych, technicznych i praktycznych aspektów pracy specjalisty z zakresu gospodarki przestrzennej w jednostce samorządu terytorialnego (JST), tj. profilu działalności instytucji, w której realizował praktykę tj. struktury i zadań JST, zdobycie praktycznego doświadczenia pracy w zawodzie zgodnie z kierunkiem studiów, organizacji pracy i przestrzegania zasad BHP oraz wykorzystywania różnego rodzaju metod i narzędzi do rozwiązania zadań inżynierskich. Studenci pod okiem doświadczonych urzędników administracji samorządowej będą otrzymywać do wykonania bieżące zadania z powyższego zakresu. Praktyka powinna umożliwić studentowi również zapoznanie się z wybranymi procesami administracyjnymi. Student zapozna się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi JST oraz procedurami niezbędnymi do otrzymania różnego rodzaju pozwoleń i uprawnień. |
Kryteria oceny osiągniętych efektów uczenia się
Kryteria oceny efektów uczenia się osiągniętych przez studenta |
Kryteria ocen: do 50% ndst; 51-60% dst; 61-70% +dst;
71-80% db; 81-90% +db; 91-100% bdb |
Forma weryfikacji osiągnięć studenta i warunki zaliczenia zajęć
Forma weryfikacji osiągnięć studenta |
Zaliczenie z oceną |
Warunki odbywania i zaliczenia zajęć oraz dopuszczenia do końcowego egzaminu (zaliczenia z oceną) |
zaliczenie z oceną Podstawą uzyskania zaliczenia jest wywiązanie się przez studenta z zadań powierzonych przez opiekuna praktyk (w jednostce samorządu terytorialnego), prowadzenie zapisów w dzienniczku praktyk potwierdzanych podpisem i pieczątką przez opiekuna na kartach tygodniowych oraz przedłożenie sprawozdania z praktyk. |
Wykaz zalecanego piśmiennictwa
Wykaz literatury podstawowej
|
|||||
Wykaz literatury uzupełniającej
|
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk zawodowych
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk zawodowych |
zajęcia praktyczne w jednostce samorządu terytorialnego 320 godzin |